« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

« خونــه مـــا »

آسمان ضمیر انسان است و خانه ی ما سرای دلها

چی میشه که ...؟!!



مرا به خانه ام ببر

همان خانه کوچکی که دیوارهایش کوتاه و سرخ رنگند

همانجا که تکانهای پر تپشش

موج دوار زندگی توست

                                                                         مرا به خانه ام ببر


سلام به همه


قول داده بودم تا اخر این هفته آپ کنم و دارم سعی خودمو میکنم

امیدوارم که نا امیدتون نکرده باشم


سلام ویژه به مونا حیتا و موشی دیر اومدم اما اومدم



چقدر سخته یهو از یه دنیایی جفت پا بزنی تو یه دنیای دیگه. بتونی یا نتونی توی دنیای جدید دووم بیاری یا نه... بتونی یا نتونی دنیای جدیدتو بسازی ... بتونی یا نتونی ....

من دقیقا همینم، این روزا دارم نتیجه جفت پا زدن توی یه دنیای دیگه رو تجربه میکنم... اصلا بحث ازدواجم و تغییر مجردی به متاهلی نیستا منظورم تجربه تغییر اسطوره ها و بتهای زندگیه. بحث اینکه چی فکر میکردیم و چی شد.واهمه دارم که من جنبه و قدرت تحمل این تغییرات رو دارم یا نه...

اسطوره هام عوض شدن، بتم شکسته و ... راستی ببینم میتونم یه سئوال بپرسم؟ چرا ادما وقتی چیزی براشون بُلد میشه درموردش همیشه کور و کر و نفهمن؟ چی میشه که میدونی همه چیز اشتباهه اما بازم ادامش میدی؟ چی میشه که تو بهترین مرد دنیاتو با بدترین وضعیت ممکن توی بغل همکارت میبینی در یک محیط کاملا غیر منطقی و همه چیز هم برات غیر معقول و غیرمترقبه است اما باز هم مثل احمقا سکوت میکنی؟ و به راه تاریکت ادامه میدی؟

این روزا از خودم بیشتر بیزارم و از حماقتهام کلافه ام و دلم برای رضا میسوزه که الان از بی اعتمادی ممن زجر میکشه

تجربه ای داری؟ میدونی چی میگم؟



پ. ن:

امیدوارم که تجربشو نداشته باشی

اینو نوشتم که بد قولی نکرده باشم حتما درستش میکنم

ببخشید اگر تلخه

امین جان امیدوارم زود اینجا ببینمت

موشی روت کم شد؟

نظرات 53 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

ممنون که نوشتی ..

قابلی نداشت
منم ممنونم که خوندی
اما بتر نبود اسم ماهت رو هم میگفتی؟

یوسف جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

بنفشه جون حالا چه خوب چه بد گذشته ها گذشته!!..اگه زندگیه بهتری میخوای برو تو همون دنیای جدید و اگه نه هم تو همین دنیای کهنه بمون!!..

حیتا جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام به روی ماه منفشه خانوم!
دستت طلا که باهمه مشغلت واسه اهالی خونه ما ارزش قائل شدی و اومدی!
ببینم اینی که گفتی واسه خودت اتفاق افتاده؟در مورد اقا رضا؟

حیتا به امین جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

قایم موشک بازی بسه! من که میدونم دلت طاقت دوری ما رو نداره و حتما اون نظرات بی اسم کار توا! منتظرتیم..

بنفشه به حیتا جونمون جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

بله حیتا جون برای من اتفاق افتاده اما نه با رضا این طفلی خیلی معصومه دلم براش میشسوزه
با کسی که 3-4 سال از بهترین سالای عمرمو حرومش کردم و حالا به خاطر رفتارش نمیتونتم به رضای طفلی اعتماد کنم و هم ش فک میکنم داره تظاهر میکنه
دست خودم نیس به خدا

بنفشون به امین جون جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

دالی


منم بازی کنم قایموشک؟

بنفشه به یوسی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

میخوام
اما یه کمی سخته
تو که میدونی چی میگم؟ نمیدونی؟
تو و موشی همه چیزو میدونید
آخه شما داداشای ماهمید
خیلی دوسمتون دالم

آقا موشه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

منم با یوسف موافقم
خوب چقدر بهت گفتم خودت که عقل پا به جایی نداشتی به حرف منم گوش نمیدادی
آدما همه یه شکل نیستن یکی بدی کرد دلیل نمیشه همه بد باشن
به نظر من بچسب به دنیای جدید و شوشو جونت
دهه بچه خجالت بکش حالا نگفتم که تو جمع بچسب بهش

آقا موشه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

این سلی چش شد؟؟؟
من که نفهمیدم!!!!!!!

آقا موشه شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

حالا که این آقا رضارو میاری گوگوری گوگوریش کنیم

یوسف به موشی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

موشی بیا شوشوی بنفشه رو از راه بدر کنیم!!

حیتا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

این یه واقعیته که همه آدم ها رو نمیشه با یه عینک دید.. اگرچه پذیرشش یکم سخت و شاید برای تو زمانبره.. اما حالا که انتخابتو کردی بقیشو به خدا «توکل» کن.. به معنای واقعی.. و خاطرتو
آروم کن.. گذشت زمان خیلی چیزا رو واست حل میکنه. سعی کن از لحظات «حال» لذت ببری ...
ما هم برای خوشبختیت از ته دل دعا می کنیم.

حیتا شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

ببین بنفشه جون!
اگه از خودت و زندگیت و آیندتو ... سیر شدی کافیه یه بار ، فقط یه بار آقا رضا رو بسپری دست این موشی و یوسف ورنپریده!
نکن این کارا رو .. اغفال نشو .. حالا کی دارم بهت میگم!!

نیلوفر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام...احتمالا تا 17-18 ام نت دار میشم....اقا اپ بعدی نه.بعدیش مال منه ها

نیلوفر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

موشی جونممممممممممممممممم...می خوام یهکم نیلوفر مردابو خونه تکونی کنم...کمکم میکنی؟

نیلوفر یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

اقا من هنوزم اسکلما...امایه کم تغییر کردم...امیدوارم دیده شه چون ...خوردم تا تغییر کردم!!!!

آقا موشه یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

آرهه بنفشه بده این آق رضا رو خودم میارمش تو راه :دی
یه بارم شده به حرف حیتا گوش کن :دی
عمه حیتا شوشو شما چطوره نمیخوای با ما آشناش کنی


آقا موشه به نیلووووو یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ


نیلو حالا چی خوردی تغییر کردی ؟؟؟ نکنه زیادی خوردی :))
ببین تو با الان شونصدبار دیگه جوگیر شدی اومدی همینارو گفتی رفتی!!!!

این موشی جوون گفتنت منو کشت !!!:دی
بچه بزار برسی عرقت خوشک بشه بعد خونه تکونی بکن منکه خونه نت ندارم از کافینتم فعلا کاری از دستم بر نمیاد!!

نیلو تو از اولشم اسکل بودی :))))))))))))
الفراررررررررررررررر

آقا موشه به یوسف یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

یوسف میترسم اون مارو از راه بدر کنه

یوسف به نیلولو یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

این نیلوفر هم سالی یه بار میاد انرژی مثبت میده میره گم و گور میشه! =))
من نمیدونم این ورپریده ی اسکل اون بیرون چه غلطی میکنه! :دی

یوسف به موشی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

من شنیدم شوور بنفشه قزوینیه!..فک کنم حق با تو باشه موشی! =))

یوسف به حیتا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

حیتا جون شوورت خوبن آیا؟!!

بنفشه به یوسی و موشی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

جفتتون غلط کردید که شوهر من قزوینیه
نه خیرشم
شوهر من روسه

یه بار دیگه درباره شوهر من بد حرف بزنی و قومیت ناجور نسبت بدی با تراکتور گیگیلی از روتون رد میشم که رد چرخاش بیافته رو دماغتونا
حواستو جم کن
من گیرت دارم

بنفشه دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

نیلو جون زود بیا ما منتظرتیم

ایم موشی هم خودش میاد برات نوکری میکنه و نیلوفرمردابو برق میندازه
مگه نه موشی؟ (بگو بله تا دمتو نچیدم)



راستی بقیه کوشن؟

آقا موشه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

آره یوسف باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم

بشین مینیم باباااااااا
هروقت شوشو تو اومد همه خونه رو آبو جارو کرد کوچه رو هم تا تح برق انداخت منم وب نیلو رو برق میندازم
تازه نیلو میخواد بیاد غلامی منو بکنه

آقا موشه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

اوووه ته اینجوریه اشتباه تایپی بودا
حالا همتون بیاین بگین موشی بیسواته

حیتا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ق.ظ

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته / دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته / جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته

تولد مامان فاطمه (س) و روز زن رو به همه بخصوص خانومای این خونه تبریک عرض می کنم.

مونا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام سلام سلام و ... !
خوبی بنفشه جون ؟
من خیلی کوچیکتر از اینم که بخوام نظری در مورد موضوع پستت بدم .
ولی خیلی بهش فکر کردم و یه جورایی یه تلنگر بود برام .. که هی دختر ...! مواظب باش ! و این جمله رو بارها توی ذهنم تکرار کنم که :
به چشمانت بیاموز که هر کس ارزش دیدن ندارد ..
حتی اگه تو براش به ظاهر ارزشمند باشی..
هرچه که باید گفته میشد رو هم بزرگترها بهت گفتن .. منم دعا میکنم که در کنار همسرت بهترین ثانیه ها رو تجربه کنی .. با عشق و بدون ذره ای شک به این عشق . آمین !

مونا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام عمه حیتایی
آخه من تو رو غیر اینجا کجا پیدا کنم عمه .. ؟
خیلی ممنونم که بهم سرمیزنی و هوامو داری ..
خدا کنه لایق این محبتهات باشم عمه ی مهربونم .
همچنان و از همه التماس دعا دارم ..
تا دوباره ..

آقا موشه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

سلااام
احوال همگی؟؟

منم تولد حضرت فاطمه زهرا(ص) و روز زن رو به همه تبریک میگم
مخصوصا به مامانای آینده خونمون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام عمه حینا خوبی؟؟؟؟

سلام مونا تو چطوری؟؟ خانوم دکتر شدی بلاخره ؟ کجایی کم پیدایی؟!!!

آقا موشه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

بالایی من بودما

آقا موشه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

سرای احمد امشب رشک طور است / زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد-ص / به راهش از جهان گلریز حور است . . .

آقا موشه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

دوش از سرور غیبم

بر گوش دل ندا شد

گفتا زجای برخیز،

عالم پر از صفا شد

ظاهر فروغ زهرا

از بیت مصطفی شد

بنفشه جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام

مادر ای پرواز نرمقاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام تاله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا


روزتون مبارک
چه مادرای امروز چه مادرای فردا


هر چی جنس مونثه با بچه بی بچه با شوهر بی شوهر همه با هم روزتون مبارک

بنفشه جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

باز گم و گور شدید؟؟؟

نیلوفر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

به خدا دیگه خونمون نت دارم...دیگه اومدمممممممممممممممممممم...
تازه موشی خان تو غلام منی!!!هه هه هه

نیلوفر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

من میخوام آپ کنم...مدیونین اگه نیاین سر بزنین

بنفشه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

بدو نیلو جونم
بدووووووووووووووو آپ کن

نیلوفر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

نیلوفر مرداب آپ شد

نیلوفر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

موشیه ورپریده...بیا بگو چیکار کنم قسمت نظراتمم قالبش عوض شه؟...بیا وبلاگ خودم بگو

یوسف یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

بچه ها نیلوفر مثلا نت دار شد!.. هفته ای یه بار میاد نت میگه نت دار شدم!! =)) =))

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

نخیرم...الان از خونمونم بچه پررو...حالتو میگیرما یوسفففففففففففففففففف جز جیگر زده!!!

نیلوفر به یوسف یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

بیا با همدیگه یه دونه از اون کارا که حرفشو زدیم راه بندازیم...دفتر میزنیما!!!!

یوسف به نیلولو یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

خانه عفاف منظورته؟؟..
باشه پس بذار فکر کنم کارکنانش چه کسایی باشن!! :دی
در ضمن کلا میتونیم اسم خونه ما رو به خونه عفاف تغییر نام بدیم..آخه وقتی میگین خونه ما یاد این برنامه های سیمای خوانواده و تصویر زندگی صداوسیما میفتم که توش برنامه آشپزی و خیاطی یاد میدن!! =))
من پایه ام نیلو..استارتشو بزن!آه اوه...!

نیلوفر به یوسف یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

ول کن بابا الان اینا بی جنبه بازی درمیارن میگن ما بی ادبیم!!!!
نمیدونن از ما با ادب تر دیگه نیست!!
باور کن!!!!!!!

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

خدایی هر کی ناراحت شه اینجا خیلی لوسه ها...طی (تی؟)کرده باشم باهاتون! تازه من و یوسف فکر ابادانیه مملکتیم،مگه نه یوسف؟

نیلوفر به بنفشه یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

بنفشه...پنیر وقتی زیاد یه جایی بمونه بو میگیره....پنیرتو عوض کن...
مطمئن باش خودت با عوض شدنت،با تغییراتت،با پا گذاشتن به دنیای جدید حال میکنی...به من اعتماد کن

یوسف یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

من با نیلو موافقم..این تغییر میتونه مارو به همون اهدافی برسونه که همه منتظرش بودیم..! =)) هوراااا همه به من رای بدین! :دی

نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

من نفر اول یوسف!!!!
چون ایده مال من بود من مدیر عاملم یوسف معاون من....خودمم افتتاح میکنم!!!!اولین کیسم یوسفه!!!
اوه اوه یوسف بریم که اینا نقشه شوم مارو بفهمن از خونه بیرونمون میکنن....اینا که نمیدونن ما می خوایم جوونا رو از حالت کف بیاریم بیرون!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد